Pihtiputaan Mummo 2.0
Pihtiputaan Mummo 2.0
Mummo kyllä ymmärtää – ymmärrätkö sinä?
Tavoitteena on kokonaisvaltaisesti kehittää Pihtiputaan Mummo -käsitettä ja tuodaan brändi nykyaikaan. Tavoitteena on rakentaa alusta, jolla nykyaikainen Pihtiputaan Mummo voi ilmentyä monin tavoin. Hankkeessa luodaan yhteinen, avoimesti hyödynnettävissä oleva Mummo-brändi, jonka yritys tai yhdistys voi liittää oman tuotteensa tai palvelunsa markkinointiin.
Hankkeen ensisijainen kohderyhmä muodostuu Pihtiputaan ja seutukunnan yrityksistä ja yhteisöistä. Välillisenä kohderyhmänä ovat yleisesti kuluttajat, erityisesti matkailijat.
Projektipäällikkönä ja mummomanagerina toimi Elina Mäkinen.
Tutustu Mummon omiin sivuihin osoitteessa pihtiputaanmummo.fi
Rahoittajat
Rahoittajina toimi Keski-Suomen ELY-keskus Euroopan maaseuturahastosta ja Witas Oy
Toteuttajat
Hallinnoijana toimi Kehittämisyhtiö Witas Oy
Toteutusaika
1.8.2017 – 30.6.2018