
- Tämä tapahtuma on mennyt.
Asiakaspalvelun kehittämisen työpaja

Asiakaspalvelun kehittämisen etätyöpaja!
Mitä on hyvä asiakaspalvelu?
Kuinka huomioida asiakastyytyväisyys palveluprosessissa?
Kuinka perehdyttää uusi työntekijä hyvään asiakaspalveluun?
Mm. näitä aiheita pohdimme Asiakaspalvelun kehittämisen työpajassa 6.4.2022 klo 17.30.-19.30. Aiheeseen meidät johdattaa Santeri Halonen Oulun yliopistolta sekä Paavo Ässämäki Camping Nyyssänniemestä. Puheenvuorojen jälkeen vapaamuotoista keskustelua aiheesta. Työpaja järjestetään Teams-yhteydellä. Työpaja on tarkoitettu kaikille asiakaspalvelun kehittämisestä kiinnostuneille yrittäjille.
Ilmoittaudu mukaan 4.4.2022 mennessä alla olevan linkin kautta. Lähetämme sinulle Teams-linkin sähköpostitse. Tilaisuus on maksuton.
Lisätietoja antaa Sampo Siik, puh. 044 748 8124, sampo.siik(at)witas.fi.
Tilaisuuden järjestää Revanssi – TKI-osaamisverkostoa vahvistamassa -hanke yhteistyössä Kehittämisyhtiö Keulink Oy:n ja Jyväskylän ammattikorkeakoulun kanssa.