Siirry suoraan sisältöön

Witas Oy

Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Asiakaspalvelun kehittämisen työpaja

6 huhtikuun @ 17:3019:30

Asiakaspalvelun kehittämisen etätyöpaja!

Mitä on hyvä asiakaspalvelu?

Kuinka huomioida asiakastyytyväisyys palveluprosessissa?

Kuinka perehdyttää uusi työntekijä hyvään asiakaspalveluun?

Mm. näitä aiheita pohdimme Asiakaspalvelun kehittämisen työpajassa 6.4.2022 klo 17.30.-19.30. Aiheeseen meidät johdattaa Santeri Halonen Oulun yliopistolta sekä Paavo Ässämäki Camping Nyyssänniemestä. Puheenvuorojen jälkeen vapaamuotoista keskustelua aiheesta. Työpaja järjestetään Teams-yhteydellä. Työpaja on tarkoitettu kaikille asiakaspalvelun kehittämisestä kiinnostuneille yrittäjille.

Ilmoittaudu mukaan 4.4.2022 mennessä alla olevan linkin kautta. Lähetämme sinulle Teams-linkin sähköpostitse. Tilaisuus on maksuton.

Ilmoittautuminen

Lisätietoja antaa Sampo Siik, puh. 044 748 8124, sampo.siik(at)witas.fi.

Tilaisuuden järjestää Revanssi – TKI-osaamisverkostoa vahvistamassa -hanke yhteistyössä Kehittämisyhtiö Keulink Oy:n ja Jyväskylän ammattikorkeakoulun kanssa.

Tiedot

Päivämäärä:
6 huhtikuun
Aika:
17:30 – 19:30
Tapahtumaluokka:

Järjestäjät

Kehittämisyhtiö Witas Oy
Revanssi – TKI-osaamista vahvistamassa
Kehittämisyhtiö Keulink Oy
JAMK – Jyväskylän ammattikorkeakoulu

Tapahtumapaikka

Microsoft Teams