- Tämä tapahtuma on mennyt.
Asiakaspalvelun kehittämisen työpaja
6 huhtikuun, 2022 @ 17:30 – 19:30
Asiakaspalvelun kehittämisen etätyöpaja!
Mitä on hyvä asiakaspalvelu?
Kuinka huomioida asiakastyytyväisyys palveluprosessissa?
Kuinka perehdyttää uusi työntekijä hyvään asiakaspalveluun?
Mm. näitä aiheita pohdimme Asiakaspalvelun kehittämisen työpajassa 6.4.2022 klo 17.30.-19.30. Aiheeseen meidät johdattaa Santeri Halonen Oulun yliopistolta sekä Paavo Ässämäki Camping Nyyssänniemestä. Puheenvuorojen jälkeen vapaamuotoista keskustelua aiheesta. Työpaja järjestetään Teams-yhteydellä. Työpaja on tarkoitettu kaikille asiakaspalvelun kehittämisestä kiinnostuneille yrittäjille.
Ilmoittaudu mukaan 4.4.2022 mennessä alla olevan linkin kautta. Lähetämme sinulle Teams-linkin sähköpostitse. Tilaisuus on maksuton.
Lisätietoja antaa Sampo Siik, puh. 044 748 8124, sampo.siik(at)witas.fi.
Tilaisuuden järjestää Revanssi – TKI-osaamisverkostoa vahvistamassa -hanke yhteistyössä Kehittämisyhtiö Keulink Oy:n ja Jyväskylän ammattikorkeakoulun kanssa.