Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Asiakaspalvelun kehittämisen työpaja

6 huhtikuun, 2022 klo 17:3019:30

Asiakaspalvelun kehittämisen etätyöpaja!

Mitä on hyvä asiakaspalvelu?

Kuinka huomioida asiakastyytyväisyys palveluprosessissa?

Kuinka perehdyttää uusi työntekijä hyvään asiakaspalveluun?

Mm. näitä aiheita pohdimme Asiakaspalvelun kehittämisen työpajassa 6.4.2022 klo 17.30.-19.30. Aiheeseen meidät johdattaa Santeri Halonen Oulun yliopistolta sekä Paavo Ässämäki Camping Nyyssänniemestä. Puheenvuorojen jälkeen vapaamuotoista keskustelua aiheesta. Työpaja järjestetään Teams-yhteydellä. Työpaja on tarkoitettu kaikille asiakaspalvelun kehittämisestä kiinnostuneille yrittäjille.

Ilmoittaudu mukaan 4.4.2022 mennessä alla olevan linkin kautta. Lähetämme sinulle Teams-linkin sähköpostitse. Tilaisuus on maksuton.

Ilmoittautuminen

Lisätietoja antaa Sampo Siik, puh. 044 748 8124, sampo.siik(at)witas.fi.

Tilaisuuden järjestää Revanssi – TKI-osaamisverkostoa vahvistamassa -hanke yhteistyössä Kehittämisyhtiö Keulink Oy:n ja Jyväskylän ammattikorkeakoulun kanssa.

Tiedot

  • Päivämäärä: 6 huhtikuun, 2022
  • Aika:
    17:30–19:30
  • Tapahtumaluokka:

Järjestäjät

  • Kehittämisyhtiö Witas Oy
  • Revanssi – TKI-osaamista vahvistamassa
  • Kehittämisyhtiö Keulink Oy
  • JAMK – Jyväskylän ammattikorkeakoulu

Tapahtumapaikka

  • Microsoft Teams