Sydänsuomessa-brändin alla viestitään alueemme kiireettömästä ja laadukkaasta arjesta sekä yrittämisen ja työntekemisen mahdollisuuksista erityisesti muualla Suomessa asuville ihmisille. Brändin tavoitteena on lisätä alueemme tunnettuutta, sillä tutkimuksen mukaan Sydänsuomen kuntien tunnettuus on melko heikko.
Tunnettuustutkimuksen mukaan alueemme vetovoimatekijöitä tulisi kirkastaa. Alueeltamme odotetaan myös kykyä esittää alueen työ- ja vapaa-ajan mahdollisuudet yksittäistä kuntaa laajempana kokonaisuutena: esimerkiksi työhön tulevan uuden kuntalaisen puoliso saattaisi työllistyä naapurikuntaan, jos vain saisi helposti tietoa mahdollisuuksista.
Markkinointi vaatii volyymia ja aluemarkkinoinnin tavoitteena on saada Sydänsuomen kuntien ääni paremmin kuuluviin. Kaikkien etu on, jos saamme yhdessä viestien alueemme yhä useamman silmiin, korviin ja mieliin.
Lue lisää, mitä kaikkea Sydänsuomessa tehdään ja tapahtuu sydansuomessa.fi/ui/article/179