Lomaseudun uuden matkailulehden tavoiteaikataulu on olla valmiina painosta juhannukseen mennessä. Lehteä ja yrityksen markkinointia varten otetaan uusia mainoskuvia. Kesän viikko-ohjelma on ollut hyvissä ajoin valmiina ja se sisältää mukavaa ohjelmaa jokaiselle kesäpäivälle kesäkuusta elokuuhun. Kesällä 2022 toteutetaan kaksi digimarkkinointikampanjaa, joissa toisessa tavoitellaan pääkaupunkiseudulla asuvia pariskuntia ja perheitä seudun aktiviteettitarjonnalla ja toisessa kohdennetaan kesän matkailutarjontaa lähialueelle, Jyväskylään, Kuopioon ja Ouluun. Olemme myös mukana Visit Jyväskylä Regionin kesämarkkinointikampanjassa sekä paikallislehtien kesälehdissä. Myös Lomaseudun verkkosivujen sisältöjä uusitaan. Vuositasolla Lomaseudun verkkosivuilla käy 14 305 kävijää ja suurin kiinnostus on pääkaupunkiseudun, Tampereen, Turun, Oulun, Jyväskylän ja Kuopion alueelta.
Jasmine Välikangas
Matkailupäällikkö
jasmine.valikangas(at)witas.fi
040 703 1205